[WINNT] Karta sieciowa nie łączy się automatycznie z wybraną siecią.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Karta sieciowa nie łączy się automatycznie z wybraną siecią.
From: blondkarol <karolpsnet@gmail.com>
Date: Sun, 30 Mar 2014 10:02:32 -0700 (PDT)
Witam,

Tydzień temu przeinstalowałem Windows'a XP na 7 Ultimate.
Ustawiłem wszystko, zainstalowałem sterowniki i połączyłem się z moim routerem
podając hasło.(Zaznaczyłem "Połącz Automatycznie"). Następnego dnia komputer
nie połączył się automatycznie z siecią, tzn. musiałem rozwinąć pasek sieci,
wybrać mój router i jeszcze raz podać hasło. Tak jest za każdym razem i co tu
dużo mówić jest to bardzo upierdliwe.

Karta Sieciowa:

PENTAGRAM horNet 802.11n wireless USB card

Dzięki

  • [WINNT] Karta sieciowa nie łączy się automatycznie z wybraną siecią., blondkarol <=