Re: [WINNT] Win 8 - kolejna wersja czasowa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - kolejna wersja czasowa?
From: "Antoni" <An@Tony.pl>
Date: Sun, 30 Mar 2014 22:46:44 +0200
ale moge poradzic zeby zalozyc nowe microsoftowe konto i zainstalowac
windows 8 na kolejne 90 dni.

To znaczy mam założyć nowe konto z inną nazwą użytkownika i innym
adresem e-mail, czy mogę jakoś (jak?) założyć nowe konto na te same
dane?
Dysku nie dzieliłem na partycje, czyli będę musiał moje dane gdzieś
przepisać, a na dysku system i programy jeszcze raz zainstalować?
Czy tak?

Wersji ewaluacyjnej (?) nie da sie zachowac, nawet jesli wykupisz licencje. Musisz wiec zdazyc, zanim przestanie dzialac, skopiowac wszystko co potrzebne na twardy dysk. Nie do konta microsoft (one drive) bo na tym samym koncie drugiej wersji ewaluacyjnej nie zainstalujesz. Co prawda nie probowalem ale moze uda sie zainstalowac wersje serwerowa lub cos innego z tej listy: http://www.microsoft.com/en-gb/business/products/downloads-and-free-trials#/ Osobiscie kupilem windows 8.1 Pro juz w chwili instalowania triala ale nie instalowalem od razu, bo nie bylem wlasnie pewny hardware'u a to wersja OEM wlasnie. Daj znac jesli uda ci sie zainstalowac np. Windows Server 2012 na tym samym koncie na ktorym miales Windows 8.1.

Bardzo dziękuję. Do końca 90 dni zostało mi jeszcze trochę czasu. Przed jego
upływem zapiszę potrzebne pliki i zrobię próby. Dam znać co mi wyszło.

Czy mógłbyś napisać dlaczego kupiłeś akurat wersję 8.1 Pro? W końcu będzie
mnie czekała decyzja co kupić.

Ja też pozdrawiam
Antoni