Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Feb 2014 23:42:34 +0100
Dnia Thu, 20 Feb 2014 22:31:39 +0100, mr misio napisał(a):

> No bo na desktopie windows osiem to wielki milowy krok wstecz pod katem
> interfejsu.

Niech sobie i wprowadzają. Ale nie w takiej opcji, jak to ma miejsce
obecnie. IMVHO lepiej by to było odbierane, gdyby system pytał przy
instalacji, czy urządzenie będzie obsługiwane dotykowo i/lub czy chce się
tego rodzaju interfejs mieć.

A już „przywrócenie” przycisku Start w Windows 8.1 doprowadziło mnie do
paroksyzmów śmiechu.

> Powiedzialem mu, ale skad mial wiedziec, co zainstalowac?

http://bit.ly/1fkYe4E
Trudne nie?

> Najlepiej zapytac ludzi, ktorzy juz te meki z win osiem przechodzili i
> moze maja jakies madre porady

Tylko tu nie było raczej pytań, tylko jeden wielki jęk na nutę „o jakie to
wszystko jest do dupy, nic nie mogę znaleźć, nawet nie bardzo próbuję, niech
mi ktoś to rozrysuje, bo z Google też nie potrafię w tym kafelkowym IE
skorzystać, bo jest tak *ujowy, że ohmujborze”.

> /a nie jak pryk narzekanie na to, ze ktos narzeka na cos, na co pryk juz
> nie narzeka/ ;p

Tej no - ja rozumiem, że można się pogubić deczko, ale nie przesadzajmy -
nie przewrócono w Windows 8 wszystkiego do góry nogami i sporo rzeczy
dostępnych jest w ten sam sposób, co w poprzedniku (choćby win+r, wpis
iexplore i pacnięcie OK).

> No widzisz, a Irokes mial startup :]

I co? Ciężko było siąść do swojego kompa i pogooglować? Skoro w wersji
modern IE _się nie da_? :)

> A to jak jazda na wrotkach.
>
> Tak jakbys powiedzial osobie, co pierwszy raz ubiera wrotki "no co ty
> sie wywracasz, ja juz pare lat jezdze i nie jestem taka ciapa jak ty"

Analogia IMVHO błędna. To był pierwszy kontakt Irokeza z _jakimikolwiek_
Windows? No jakoś niewydajemniesię. :P

> Microsoft sie swojego nasluchal.
>
> Wroca do starego.

Mhm. Szczególnie ładnie to widać po Start w 8.1. :)

> Nie moga stracic klientow korporacyjnych co maja XP :]

Pożyjemy zobaczymy. Wsparcie dla XP jednakowoż się skończyło.

> Od razu sprawdzam cene, czy te dwie butelki i trzecia gratis nie
> kosztuja aby wiecej niz trzy kupione oddzielnie butelki ;p
>
> Ot taki nawyk konsumenta, gdy produkt przed przedcena kosztuje stowke, a
> po przecenie stopincdziesiat, przecenieone z dwustu ;D

A gdyby tam jeszcze było przedszkole w przyszłości… :P

> Mientczak ;P
>
> No hardcore, no fun :D

Nie przepadam za hardcorem. Ale skoro tak lubisz, to pewnie się ucieszysz,
jak Cię jakaś białogłowa dosiądzie metodą „najeźdzca” i w środku akcji rzuci
Ci hasło, że ma AIDS. :P

[ Oo… to teraz jeszcze będziesz strajkować głodowo, tak? Nie myśl sobie,   ]
[ że mnie to rusza… w ogóle mne to nie rusza! NO ZJEDZ TEGO BANANA!!!      ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]