Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 15 Feb 2014 21:00:20 +0000 (UTC)
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
> Witam

> Niech ktoś mi powie jak w tym ścierwie ustawić stronę startową na inną
> niż bing?

> Będzie chciała uruchomić przeglądarkę internetową aby zapłacić rachunki.
> Klikam na ten kretyński kafel i otwiera mi się Bing. Tylko bing, żadnych
> menu itp.
> Jak w tym ścierwie ustawić stronę startową? jak zrobić aby był choć
> trochę podobny do IE6,7,8,9?
> W pomocy
> http://windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/change-home-page#ie=ie-11
> [...]

W Modern Internet Explorer 10 nie istnieje(trzeba to zrobić w wersji
desktopowej). Najlepiej zacznij od aktualizacji do Windows 8.1[1]. W nim
m. in. można ustawić boot to desktop, a kafelki zaznacza się przez
dłuższe przytrzymanie.

1. http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/update-from-windows-8-tutorial
--
Piotr Borkowski