Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sat, 15 Feb 2014 09:29:53 +0100
W dniu 2014-02-14 23:57, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Fri, 14 Feb 2014 20:47:26 +0100, Irokez napisał(a):
(ciach…)
niech to gówno szlak trafi...
jak mam jej zrobić pasek górny, dolny lewy jakikolwiek ze skrótami do
tego banku aby mogła to jakoś obsłużyć? jak wpisać aby się onet odpalał,
przecież nie będzie szukać i stukać za każdym razem adresu banku?
siedzę i siedzę i już mnie...

Pozdrawiam.

Nie ma co winić usera, skoro „admin” sierota.

Może i sierota bo pierwszy raz tego dotykam, ale nie wystarczyło napisać że się nie da tego zrobić i tyle?
Aby oszczędzić szukania?
Jedyne wyjście to doinstalowanie Classic Shell i zrobienie skrótu na ekranie do "normalnej" przeglądarki?

PS. już wiem jak przestawiać kafle dotykiem, trzeba je "wyrwać" jak karteczkę w dół. Usuwanie nadal tylko myszka... a może nie?

--
Irokez