Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 21 Feb 2014 23:37:29 +0100
Dnia Fri, 21 Feb 2014 21:14:26 +0100, Irokez napisał(a):

> ehh.. dostałem szybką piłkę z wieczora aby jutro podejść i ten bank
> uruchomić bo przelew trzeba zrobić. Zobaczyłem kafle to zabrałem na
> obeznanie się wieczorem i wymiękłem po prostu. Zwłaszcza jak Help Online
> kazał wybrać z menu coś, czego nie ma.

Też się parę razy zdarzyło (w sensie coś się „samo” popsuło, a na już za
chwilę trzeba coś zrobić). Wolę w takim przypadku drapnąć swojego laptopa.
Tak na wszelki wypadek, gdyby się jednak okazało, że to kwestia właśnie np.
przelewu. Wygodniej też mieć pod ręką sprawdzone, działające narzędzie,
gdyby w razie czego trzeba było coś w necie sprawdzić. :D

> Nie ma co gadać więcej, sąsiadka nie wróciła do dziś więc chyba dobrze
> to wytłumaczyłem i kafle-skróty porobiłem. Bo na tym mi bardziej
> zależało niż na wycinaniu całkiem Metra i ostrej modyfikacji systemu.

Poużywałem 8-mki, popróbowałem, stwierdziłem, że z kafelkami jednak nie
jestem kompatybilny. Znajdę co mam znaleźć, poradzę sobie, ale jednak wolę
wrzucić Classic Shell.

> Chyba się zestarzałem, bo coraz więcej rzeczy zaczyna mnie wqr..ć ;)

Bardziej mnie wpieniają tak chętnie wykorzystywane przez producentów softu,
niestandardowe kontrolki okien. Szczególnie, jak kończy się to jednocześnie
przyblokowaniem możliwości zmianu rozmiaru okna programu. Zresztą - nawet
przy standardowych kontrolkach takie idiotyzmy się trafiają - patrz
FileZilla FTP Server i okno konfiguracji grup / kont użytkowników. Jaką
trzeba mieć gorejącą ranę zamiast mózgu, żeby ramkę z definiowaniem
udostępniania katalogów zrobić wielkości znaczka pocztowego?

> Jakoś 10 czy więcej lat temu (Internet po SDI wtedy wchodził) spokojniej
> usiadłem do Solarisa 2.6 zdaje się, na serwerze SUN z UltraSPARC mając
> zero pojęcia o tym (pracowaliśmy na WinNT w pracy). Zaprosiłem kumpla
> obeznanego w Linuxie na piwko i pomoc przy stawianiu tego. Potem okazało
> się że dla niego ten Solaris to jak dla mnie Linux ;) System stanął, ale
> aplikacja mająca na tym działać już nie. Nie wiedzieliśmy jakich
> potrzebuje partycji. Doszedłem do perfekcji w stawianiu w kółko Solaria
> z różnymi ustawieniami partycji :)

Swoje w ilości reinstalek też przerobiłem. :) To swoją drogą też pewnej
higieny pracy nauczyło, niemniej jednak - co frycowego wypłaciłem, to moje.
:D

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]