Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Feb 2014 23:42:34 +0100
Dnia Thu, 20 Feb 2014 22:26:39 +0100, mr misio napisał(a):

> To zalozmy, ze za godzine ktos poprosi cie o pomoc i przyniesie komputer
> albo cos wygladajacego na komputeer z systemem XXCCVV, o ktorym tylko
> raz kiedys slyszales. I ten ktos poprosi cie o kilka poprawek i
> usprawnien bez pospiechu na za dwa dni.

Been There, Done That nie raz. :)

> A ty odpowiesz:
>
> No to tak, najpierw siade i poczytam. Tak ze dwa dni. Potem
> zwirtualizuje i pobawie sie pare dni. A potem ci powiem, czy dobrze
> zrobiles decydujac sie na ten XXCCVV system.

Blisko. Nie znając jakiegoś systemu powiem wprost, że najpierw przy nim
chwilę posiedzieć będę musiał, żeby sprawdzić co, gdzie i jak. Windows
raczej znam - kwestia odnalezienia co i gdzie w takiej 8-mce jest. Tyle
tylko, że ja to przerabiałem, jak się wersja RC pojawiła, więc podstawowe
rzeczy już sobie obejrzałem. ;D

Przy czym do Mac OSa w ten sposób nie zasiądę (już pomijając fakt, że tego
cholerstwa pod VMware Workstation 8 postawić mi się nie udało ;D), na
pingwiniastych też się nie znam i tutaj za helpdesk nie podziałam.

> :D
>
> Nie Mirmilkuj ;D
>
> Sprawa prosta, Irokez dostal Windowsa, ktorego nie tykal kijem, bo
> uslyszal "Windows" to pomyslal, ze da rade od kopa pomoc jakiemus
> lamerowi. I zderzyl sie z nowosciakafelkowainteligancja.

I nastąpił płacz i zgrzytanie zębami, bo przecież nawet korzystając z samych
kafelków do Google dostać się nie można, kliknięcie kafelka Pulpit, a potem
na rzeczonym pulpicie prawym przyciskiem myszy i wybranie opcji
"Personalizuj" też nie działa, uruchomienie desktopowego IE kombinacją Win+R
plus wpis iexplore też diabeł ogonem nakrył. Really? Z takim poziomem
obeznania wcześniejszych wersji Windows, to ja bym się helpdeskowania - jak
to opisałeś „lamerowi” - nie brał. Skoro pomocnik najwyraźniej też… ten no…
Oblatany tak średnio. :D

> Tez sie tak zderzyles wlaczajac pierwszy raz win osiem :p

I owszem. Ale takiego napadu histerii nie miałem. ;D

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]