Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Feb 2014 21:42:34 +0100
Dnia Sat, 15 Feb 2014 12:58:06 +0100, Irokez napisał(a):

> Nie ja na szczęście się przesiadłem.
> Jak napisałem w pierwszym poście starsza osoba przyszła i szukała pomocy.

Ale płakałeś rzewnymi łzami akurat Ty. Że tak zacytuję:
„Klikam na ten kretyński kafel i otwiera mi się Bing. Tylko bing, żadnych
menu itp. Jak w tym ścierwie ustawić stronę startową? jak zrobić aby był
choć trochę podobny do IE6,7,8,9?”

„niech to gówno szlak trafi... jak mam jej zrobić pasek górny, dolny lewy
jakikolwiek ze skrótami do tego banku aby mogła to jakoś obsłużyć? jak
wpisać aby się onet odpalał, przecież nie będzie szukać i stukać za każdym
razem adresu banku? siedzę i siedzę i już mnie...”

Swoją drogą - ciekawie brzmi tekst:
„Po pacnięciu ręką po ekranie w prawo, wybieram ustrawienia, wyświetla
się teraz niebieskie z prawej strony "Ustawienia, Internet Explorer" i
mam tylko opcje internetowe, informacje, pomoc i uprawnienia. No i na
dole ikonki.”

kiedy choćby stronę
http://oxfordsbsguy.com/2013/01/15/how-to-open-internet-explorer-10-in-desktop-mode-on-windows-8/
wygooglać można w kilkanaście sekund. I naprawdę jest to możliwe z IE w
wersji Metro.

[ Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.  ]
[                                                        (Albert Einstein) ]