Re: [WINNT] Problem z dźwiękiem pod W8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z dźwiękiem pod W8
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 20 Feb 2014 16:25:59 +0100
Chyba problem jest już rozwiązany. Po bodajże 2 latach egzystencji system mi się zaczyna sypać. Czeka mnie reinstalacja. Chyba ze 2 usługi nie mogą wystartować - ciężko ustalić jeśli w ciągu minuty mam kilkadziesiąt tysięcy identycznych komunikatów. Z tego co widzę w sieci, po ostatniej poprawce więcej osób ma podobny problem.

Przywracanie systemu również nie działa. Aplikacja kafelkowa "zmień ustawienia" zawiesza się, po czym samoczynnie odpada od pulpitu. Pewnie zaprawa kiepska :-D

--
Pozdrawiam
Marek