Re: [WINNT] *mozilla.org - dziwny problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *mozilla.org - dziwny problem
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 12 Feb 2014 14:14:31 +0100
Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:21:36 +0100, artiun napisał(a):

> Szczegółów się czepiasz. Wycięli adresy DNS'owe.

Wycięli _u siebie, w podsieci Orange_ routing do określonych adresów IP. Co
nie oznacza, że serwery te wyparowały i nie ma do nich dostępu z innych
sieci. To jednak „ciut” inna kwestia, niż fizyczne _wyłączenie_ konkretnych
serwerów. Ale co tam - nie samochody, ale rowery, nie rozdają, ale kradną i
nie na Placu Czerwony, ale w Leningradzie…

[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa.     ]
[                                             (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]