Re: [WINNT] *mozilla.org - dziwny problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *mozilla.org - dziwny problem
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 12 Feb 2014 14:14:31 +0100
Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:19:19 +0100, artiun napisał(a):

> [...]
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> właśnie, nie inaczej napisałem (użyłem słów, które nie wskazywały dokładnego
> źródła)

Nie czepiam się źródła. Czepiam się powielania banialuków. DNSów żadnych
nikt nie wyłączał.

> czyli próba

Owszem - próba.

> kolejna próba, można uruchomić Live XP. Droga do rozwiązania problemu
> niezła, więc po co się kłócić?

Po co wstawiać teksty a'la Radio Erewań?

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]