Re: [WINNT] *mozilla.org - dziwny problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *mozilla.org - dziwny problem
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 12 Feb 2014 07:14:30 +0100
Dnia Wed, 12 Feb 2014 02:32:46 +0100, artiun napisał(a):

> I czemu to dowodzi?

Temu, że pleciesz trzy po trzy. Coś gdzieś Ci się o oczy obiło, tylko nie
bardzo wiesz co i gdzie.

> A może byś pomógł jakoś? Bo jeśli część stron się nie otwiera, a część tak
> - to niby co jest powodem? Czytaj dalej - pingi podobno chodzą!

Wstawiłbym może na próbę DNSa Google'owego - czyli 8.8.8.8 w konfiguracji
routera i sprawdził, czy pomaga, czy nie. Choć to trochę daleki strzał,
skoro na innych komputerach witryna otwiera się poprawnie.

Można też na problematycznym komputerze uruchomić jakiegoś Linuksa Live. Ot
na wszelki wypadek. Jeżeli pod pingwinem problemu nie będzie, to wina tkwi
gdzieś w danej instalacji systemu operacyjnego. Pytanie - gdzie.

[ Jeśli chcesz prowadzić fascynującą rozmowę z kobietą, to w zupełności    ]
[ wystarczy abyś od czasu do czasu kiwnął głową.          (JoeMonster.org) ]