Re: [WINNT] Jak najtaniej zalegalizować Windowsa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak najtaniej zalegalizować Windowsa?
From: Jacek <ala@ola.pl>
Date: Wed, 29 Jan 2014 18:49:26 +0100
Dnia Wed, 29 Jan 2014 17:46:20 +0100, mr misio napisał(a):

> dlaczego tak wymyslili?

Dlatego, że MS jest zachłanny na kasę.
I jak widać psychoza 'czy jestem legalny' działa.
A co będzie, jak będę miał OEM, ale w RWPG zamiast w EWG i zamiast na
laptopie będę miał na stanowisku Pana Winklera? Będę legalny? Z czarnym
monitorem w ciapki żółte. Ale czy legalnie będę mógł w notatniku napisać
list do rządu w sprawie GENDER i wydrukować go na drukarce z zamiennikami
tuszu?

Będziesz legalny.

Robercie?