Re: [WINNT] Jak najtaniej zalegalizować Windowsa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak najtaniej zalegalizować Windowsa?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 31 Jan 2014 15:29:05 -0000
"GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> wrote in message news:lcdj8s$cl6$2@opal.futuro.pl...
Ale jaja! Myślałem, że MS w końcu zmądrzał i zmienili licencje, żeby ten OEM w końcu nie był tak debilną formą licencji - "kup z komputerem, wyrzuć z komputerem". Ale jednak okazuje się, że nie. Nawet nie przyszło mi do głowy, że W8.1 ma już inną licencję. Czyli znowu nie można kupić OEMa i zainstalować w domu na kompie? Paranoja. Ale kupić W8 mogę i zupgradować za darmo..

kwestia prawa - niemcy wyslali ich na drzewo i moga licencjami OEM normalnie
handlowac, u nas dalej interes korporacji amerykanskiej jest wazniejszy niz
obywatele

--
http://db.org.pl/