Re: [WINNT] Jak najtaniej zalegalizować Windowsa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak najtaniej zalegalizować Windowsa?
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Wed, 29 Jan 2014 13:01:12 +0100
Jeśli pytasz o legalizacje systemu
to ani Windows 7, ani Windows 8.1 w wersji OEM
nie możesz użyć do tego.

Czyli ponizszy system odpada?
http://www.x-kom.pl/p/47570-oprogramowanie-systemowe-microsoft-windows-7-home-premium-pl-32bit-oem.html
Z ciekawosci zapytam o to sprzedawce :).

Najtaniej i na 100% legalnie będzie więc kupić
Windows 8 PL 32bits OEM

8? A co z Windows 8.1, np.:
http://www.x-kom.pl/p/161595-oprogramowanie-systemowe-microsoft-windows-81-pl-32bit-oem.html

pytanie tylko czy w 2014 roku jest sens kupować system 32-bitowy

Laptop to Lenovo B575 (AMD E2-2000, 2GB DDR3)
i ma tylko jeden slot pamieci (juz zajety).
Zostal wykastrowany (4GB -> 2GB) przez x-kom (stad cena 999zl).
Raczej nie bede wymienial mu pamieci, bo calkiem ladnie daje rade na 2GB
przy "standardowym" uzytkowaniu przez starsza osobe (internet, Skype).

Przy 2GB RAMu chyba nie ma sensu dawac systemu 64-bitowego?

PS
Zalozylem watek na forum x-koma, ale wydaje mi sie,
ze Twoja odpowiedz jest "pelniejsza"
i jednak jestem skazany na reinstalacje systemu:
http://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=34&t=6188