Re: [WINNT] Windows 8 i aktualizacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i aktualizacje
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 16:20:16 +0000 (UTC)
GAD Zombie <gad@usun.gad.usun.art.pl> wrote:

> Dzięki. Wygląda na to, że jeszcze niecałe 2 lata. Tylko jakoś nie widzę
> za bardzo, żeby był aktualizowany.

To prawidłowo. WU w Windows 8/8.1 jest domyślnie praktycznie niewidoczny
dla użytkownika. Tylko raz w miesiącu ewentualnie prosi o restart.

> Jako użytkownikowi systemu, to szczerze mówiąc mi to wisi, czyja to
> wina. Mam system, mam najnowsze sterowniki do karty graficznej dla tego
> systemu. Problem istnieje od początku i nie widać jego rozwiązania.

Może Cię nie obchodzić co nie zmienia faktu że jeśli ten problem nie
wystąpi u większej liczby osób niż ty jeden to ciężko liczyć na naprawę
nawet w systemach otwarto źródłowych.

--
Piotr Borkowski