Re: [WINNT] Windows 8 i aktualizacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i aktualizacje
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 11:20:14 +0000 (UTC)
GAD Zombie <gad@usun.gad.usun.art.pl> wrote:
> Czy ktoś z Was wie może jak MS planuje jeszcze aktualizować Win8? Czy
> Win8 został uznany już za zakończony i tylko 8.1 będzie faktycznie
> aktualizowany?

Windows 8 tak jak wcześniejsze Windowsy jest normalnie wspierany przez 2
lata licząc od daty wydania jego jego nowszego SP(w tym przypadku
Windows 8.1 wydany był 18-10-2013).[1]

> [...]

> ich nikt już nie łata. Ostatnio zdarzyło mi się, że zamknąłem system,
> ten wygasił monitor, ale komputer już się nie wyłączył. Po 10 minutach
> straciłem cierpliwość i go wyłączyłem guzikiem, ryzykując, że następnym
> razem znowu zobaczę informację o tym, że system jest uszkodzony i mam
> przywrócić go z jakiegoś punktu. Tak też raz mi się zdarzyło na
> początku, a potem została mi już tylko reinstalacja.
> Problem z niewybudzaniem monitora po jego wyłączeniu (oszczędzanie
> energii) także pozostał i muszę mieć wyłączoną tę funkcję w systemie.

Te problemy raczej nie leżą w systemie tylko w kombinacji
sterowniki<->sprzęt.

1. http://support.microsoft.com/gp/lifecycle-Windows81-faq
--
Piotr Borkowski