[WINNT] Windows 8 i aktualizacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8 i aktualizacje
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 11:31:49 +0100
Czy ktoś z Was wie może jak MS planuje jeszcze aktualizować Win8? Czy Win8 został uznany już za zakończony i tylko 8.1 będzie faktycznie aktualizowany? Używam go od wakacji, jednak od dawna nie widzę, żeby ściągał sobie aktualizacje. W ostatnim miesiącu zrobił to może raz. Patrząc na tempo aktualizacji XP, czy Win 7, wydaje mi się, że w Win8 prawie nic się już nie zmienia. Trzeba przejść na Win8.1, żeby być bardziej na bieżąco? Trochę mnie to zniechęca, bo ponoć bez założenia konta na outlooku nie da się go zainstalować, a to znowu średnio mnie przekonuje, by powiązać się jeszcze bardziej z serwerami MS. Poza tym ponoć nie wszystko w nim tak dobrze działa, jak i sam upgrade do 8.1 podobno potrafi nieźle rozwalić cały system.

Parę dziur w działaniu Win8 wciąż widzę i trochę martwi mnie fakt, że ich nikt już nie łata. Ostatnio zdarzyło mi się, że zamknąłem system, ten wygasił monitor, ale komputer już się nie wyłączył. Po 10 minutach straciłem cierpliwość i go wyłączyłem guzikiem, ryzykując, że następnym razem znowu zobaczę informację o tym, że system jest uszkodzony i mam przywrócić go z jakiegoś punktu. Tak też raz mi się zdarzyło na początku, a potem została mi już tylko reinstalacja. Problem z niewybudzaniem monitora po jego wyłączeniu (oszczędzanie energii) także pozostał i muszę mieć wyłączoną tę funkcję w systemie. Trochę mnie to drażni, ale tracę już nadzieję, że takie rzeczy zostaną naprawione.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/