Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 09 Jan 2014 20:20:29 GMT
Witaj Marek, 09 sty 2014 w news:lamg94$gc6$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> O, a to już ma sens. Znalazłem stronę producenta:
> http://ssx.codeplex.com/

Widzę dopiero teraz, że jest jakaś nowsza wersja - działa inaczej niż
wcześniejsza, ale ma dodatkowe możliwości. Ta pierwsza, do której podałem
link, po użyciu opcji sync to SD tworzyła łącze w katalogu SD w PC, a
nowsza odwrotnie - przenosi wybrany katalog do katalogu SD, a w
oryginalnej lokalizacjiz zostaje łącze.