Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 08 Jan 2014 21:08:52 GMT
Witaj Marek, 08 sty 2014 w news:lakclr$et1$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Czy da się tą usługę jakoś normalnie używać aby takich cyrków nie
> było? Nie chcę trzymać klonów tych samych (ogromnych plików)
> rosianych po całym komputerze. Przestawianie atrybutu
Również parę dni temu zainteresowałem się SKy Drive, DropBox, itp. Jednak
ideą nie jest backup, tylko synchronizacja pomiedzy urządzeniami. Jak
chcesz robić backup, to trzeba kombinować.
Jeśli usuwasz plik z folderu skydrive na PC, trafia do kosza SDrive w
chmurze i vice versa. Jak chcesz backup, to mozesz zrobić tak: dodajesz
jakiś folder do SD w PC - wysyłany jest do chmury. W chmurzastym SD
tworzysz nowy folder i w ustawieniach na PC wykluczasz go z
synchronizacji, a potem w chmurze przenosisz pliki do tego nowego foldera
i z danymi na PC możesz zrobić, co chcesz. W sumie równie dobrze można
wysyłać sobie pliki na pocztę...
Żeby nie kopiować danych na dysku do folderu SD można używać metody z
soft links np.
http://www.download.net.pl/jak-synchronizowac-dowolny-folder-ze-skydrive-
dropbox-lub-inna-chmura/n/2420/

ja znalazłem też rozszerzenie eksploratora - pod prawym masz opcję sync
to skydrive, co tworzy zdaje się JUNCTION folderem SD. Plik zostaje w
pierwotnej lokalizacji, ale jest wysyłany do chmury.
https://skydrive.live.com/?cid=d9969a7a68650af6&id=D9969A7A68650AF6%
211125&authkey=!AIRrUQA67U3UeGM