Re: [WINNT] Tło w word 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tło w word 2003
From: Jan Nowak <ruteiw@gmail.com>
Date: Mon, 23 Dec 2013 02:34:36 -0800 (PST)
W dniu piątek, 22 listopada 2013 11:07:57 UTC+1 użytkownik Jan Nowak napisał:
> Na dwóch komputerach jest zainstalowany Word 2003 w tej samej wersji.
>
> Na pierwszym jak wstawimy tło w dokumencie jest ono widoczne w układzie
> wydruku. Na drugim niestety nie. Wszystkie opcje programu są ustawione tak
> samo. Naprawa instalacji worda na 2 kompie nic nie zmienia. Ponowna
> instalacja również. Ciekawe jest to, że 2 tygodnie temu na drugim komputerze
> wszystko działało dobrze, tak twierdzi operator komputera. Wynika z tego, że
> dokonano jakiejś zmiany w opcjach. Problem w tym, że są ustawione tak samo
> jak w 1 kompie. Może są gdzie indziej?

> [...]

Witam,
Na komputerze z prawidłowo działającym wstawianiem tła  w systemie jest
zainstalowana drukarka Microsoft Office Document Image Writer, ustawiona jako
domyślna.
Na komputerze, gdzie nie można zobaczyć wstawionego tła, w systemie domyślną
drukarką jest HP Color LaserJet 1600. Jest też zainstalowana taka jak wyżej, w
"dobrym" komputerze.
HP w ustawieniach zaawansowanych ma wszystkie opcje ustawione jako domyślne.
Nie znalazłem tam nic co by mi się kojarzyło z brakiem wstawianego tła w
dokumentach Word-a.
Po zmianie domyślnej drukarki na MSO Image Writer, restarcie systemu, dalej nie
widzę wstawionego tła.

Zrobiłem "eksperyment" i ponownie ustawiłem jako domyślną HP, otworzyłem nowy
dokument Word-a, wpisałem parę słów oraz tło dokumentu. Na ekranie oczywiście
tła nie ma. Wydrukowałem ten dokument i na wydruku tło jest??!!

Powie ktoś, że prawie wszystko jest OK, ale uważam, że trudno jest
zaprojektować dokument gdy nie widzi się w trakcie projektu tła dokumentu,
wstawionych obrazów. Bez sensu jest drukowanie za każdym razem go, żeby
zobaczyć tylko jak w rzeczywistości on wygląda.

Z okazji Świąt życzę wszystkim zdrowia, i wszystkiego co sobie wymarzycie.

Pozdrawiam