Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 12 Nov 2013 15:01:04 +0100
Dnia Sat, 9 Nov 2013 15:50:23 +0100, jg napisał(a):

> rozumiem, ze musi byc caly czas pod pradem, a moze i nawet wykupienie
> domeny potrzebne? czy moze jakos jako cos posredniczacego?

Może być - nie musi. Serwer możesz mieć uruchomiony na swoim osobistym
komputerze i wtedy żadna domena Ci nie jest potrzebna. Wtedy Hamster działa
faktycznie jako taki pośrednik: konta e-mail -> Hamster -> czytnik

[ The most successful marriages are based on lies.                         ]
[                              (Gregory House "House M.D. 1x04 Maternity") ]