Re: [WINNT] poczta.wp.pl po imap

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta.wp.pl po imap
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Wed, 13 Nov 2013 09:51:13 +0100
Poszperaj w ustawieniach czytnika poczty (co tam u¿ywasz - Outlook Express, MS
Outlook, Windows Live Mail), np porty dla SSL (MS
Outlook przy imporcie ustawieñ z OE potrafi ¼le wczytaæ numery portów
zamieniaj±c je na standardowe) lub zak³adka Advanced lub
zak³adka IMAP.
Z wp (jak ju¿ ¶ci±gnie te kilka tysiêcy maili, co mo¿e trwaæ nawet na ³±czu 100
MB pó³ nocy i zrywaæ, ustaw sobie na pocz±tek czas
odpowiedzi serwera na 5-10 minut czyli na maks) problemów raczej nie ma
(problemy to s± za to z onetem).

-----