Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] thunderbird a poczta.wp.pl po imap
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 9 Nov 2013 15:04:59 +0100
Dnia Sat, 9 Nov 2013 14:07:32 +0100, jg napisał(a):

(ciach…)
> jakies inne pomysly na zbekapowanie sobie poczty? moglbym outlook
> expressem, ale za kilka lat juz tego nie bede mogl nigdzie zainstalowac. do
> *.eml wszystko pozrzucac?

Ja mam lokalnie postawiony serwerek poczty, a na nim całe archiwum. I jak
mnie któryś mailer wpieni do reszty, to po pierwsze - nie muszę wszystkiego
ciągnąć z internetu, tylko lokalnie po gigabicie, a po drugie - nie ma
raczej opcji, żebym się do własnego archiwum nie mógł dostać. :)

[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]