Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 11 Nov 2013 22:47:33 +0100

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.5cfe7ddbe1a0acda.84011@zax.pl">news:mn.5cfe7ddbe1a0acda.84011@zax.pl...
Widzę, że też lubisz pod względem muzycznym Braci z Wschodu...

W ogóle język... Kiedyś, na zasadzie, ile to nam Ruscy zrobili złego, dziś jestem zdystansowany od tego i umiem docenić ichnie dziełą muzyczne i filmowe, itd. Jak się uczyłem w szkole zawodowej, zanim "pozyskałem" znak, to poza swoimi dniami, urywałem się niekiedy z lekcji w czwartki do klubu (SP5PKN), wtedy inna grupa, co innego, z innym instruktorem miała. Jako, że stację miałem już dobrze opanowaną, to tylko podpytywałem "mogę otworzyć radio?" "Możesz!" Otwierałem, 3.6-3.65 (dziś mają chyba pełne 3.5) i nawijałem po-russki, czasem sam podawałem "wnimanie wsiem", czasem na takowe odpowiadałem... i nie było to zdawkowe piat' diewiat', warszawa wsiego charoszego do swidania. To były kilkuminutowe rozmowy. Tak skakałem między polskimi i rosyjskimi, czasem na wyższych pasmach... Umiałem to tak zrobić, żeby bawić się radiem, nie przeszkadzając grupie w zajęciach (poprosiłem instruktora, aby dał znać, jeśli miałbym się uciszyć, słuchałem na słuchawki). Brakuje mi tego...

Słuchasz może tego?:
http://94.75.193.122:8090/listen.pls
Ja od paru miesięcy namiętnie.

Rzadko w ogóle słucham strumieni (ostatni raz w szpitalu na diabetologii słuchałem jedynki, ale w Aero2 musiałem co godzinę ponawiać transfer, miałem przygotowany kursor na przycisku i tylko naciskałem, gdy zerwało), teraz było coś po ukraińsku... robię to raczej wtedy, gdy nie pochłania mnie inne zajęcie. Muzyka jednak mnie często rozprasza. Nie z niechęci, tylko z konieczności. Prędzej, gdybym z psami na spacer szedł (są na filmach YT, nawet trochę szczekają(1)), to mogę sobie wtedy pozwolić, nie mam jednak odtwarzacza, który mógłby spiąć ze swoim wifi...

(1) RozmawiajÄ… dwa psy
- Wiesz, szczekałem...
- to dziwne, bo ja szczÄ™ moczem...
:)

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>