Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 09 Nov 2013 21:36:16 +0100
artiun <artiun@spam.wp.pl> napisał(a):
Dlaczego więc sam Windows nie pozwalał, a uruchomione z jego
poziomu porty  linux'a pozwalały?

Nie ma czegoś takiego jak "sam Windows". Do czynienia mamy z różnymi
elementami systemu. To może być jądro, API, wbudowane narzędzia, powłoka. W
opisywanym przez Ciebie przypadku zapewne problem stwarzała powłoka
explorer.exe, natomiast na niższym poziomie problemu nie było.

Powłokę można zmienić, nie próbowałem (racja) sprawdzać np. uruchomienia TC, cmd bezpośrednio z pominięciem explorer.exe. W takim wypadku trop z czcionkami (raczej z kodowaniem/stroną kodową) może być właściwy. Jednak osobiście tego nie sprawdzałem, gdybam sobie :)

--
Artur
0 weeks 0 days 22 hours 42 minutes 48 seconds and 926 milliseconds.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>