Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 09 Nov 2013 20:51:19 +0100

Ale dziwi, że linux widzi.
Skopiuj spod linuxa - resztę wywal, chyba, że masz dużo wolnego czasu.

Czytałeś mój opis? Kopia z tego felernego folderu do innego -> uruchomienie
Windows -> próba odczytu _po skopiowaniu_ -> problem dalej istnieje (według
zgłaszającego).

Ja odnosiłem się do tego "- uruchomienie Kubuntu Live pozwala na bezproblemowe korzystanie z plików sprawiających pod Windows problemy;"
w CAŁOŚCI.

Co do czcionki, to uważam (lekko pisząc), że nie ma to zupełnie nic do rzeczy (bez rozwodzenia się co do tego jak zapisane są one 'fizycznie' na dysku).

Osobiście miałem problem z plikami flash, które zostały w katalogu Windows poprzedniej instalacji. Linux, ładnie pozwalał na manipulowanie tymi plikami (zostawiłem z ciekawości). Na nowym Windows próby zabawy jak z linux'em kończyły się niepowodzeniem. Z ciekawości odpaliłem andLinux spod Windowsa - wsio działa jak trzeba. Inna próba (cygwin), też poszło. Dlaczego więc sam Windows nie pozwalał, a uruchomione z jego poziomu porty linux'a pozwalały?

--
Artur
0 weeks 0 days 21 hours 52 minutes 4 seconds and 799 milliseconds.