Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 9 Nov 2013 20:36:58 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości fgqgrw64pzuz.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:fgqgrw64pzuz.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Czytałeś mój opis? Kopia z tego felernego folderu do innego -> uruchomienie Windows -> próba odczytu _po skopiowaniu_ -> problem dalej istnieje (według
zgłaszającego).

Prawie na pewno w nazwach plików są nieprawidłowe znaki, niewidoczne przy danej czcionce, bo nieprawidłowy znak widać tak samo jak prawidłowy. Trzeba spróbować pozmieniać czcionki używane do wyświetlenia nazw, wiem, że Small Fonts powinno pokazać błąd, bo zamiast nieprawidłowego znaku będzie krzak, ale kilka innych też. Nie mam niestety do dyspozycji napisów, ani nazw plików z takim felerem, więc nie podpowiem, która czcionka konkretnie.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.