Re: [WINNT] nie dziala msinfo32.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nie dziala msinfo32.exe
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Fri, 11 Oct 2013 02:05:00 +0200
artiun in news:5256b239$0$29749$65785112@news.neostrada.pl
[......]
A widzisz, ja mam modowany. Jednak wiem co do czego. A Twoje pytania co
do  tego jaką nazwę ma usługa wskazuje na to, że masz, ale nie wiesz co.

o tym chce Ci sie pisac? powaznie? co Ty taki dzieciuch? :)

mylisz uzytkownika systemu, ktory wie, o co chodzi, z kims na kształt "Piotra Pana", z calym szacunkiem :) ja nie spedzam zycia patrzac na os-y przez szklo powiekszajace, natomiast o ile Ty "wiesz, co do czego" o wszystkim (byc moze), o tyle ja "wiem,co do czego" o wielu sprawach. To jest ta roznica,nad ktora nie boleje, bowiem duza sprawa jest juz umiec zadac pytanie i rozumiec cudze pytania, cudze odpowiedzi (o ile pisane sa z minimalna dbaloscia o skladnie), wiedziec o takim drobiazgu chocby, ze mozna - zidentyfikowane jako brakujace - pliki wkopiowac tu i tam,zarejestrowac tu, i tam, oraz ze nie wymaga to formatu. To jest minimum. A ze nie znam nazwy jakiejs uslugi... No nie znam. A Ty znasz (...)? A ja znam, no i co z tego?

XP jak  dotychczas jest najlepiej zrobionym systemem od MS.

no, no :) czytalem tworczosc eseistyczna w tej sprawie, proponuje nie wykonywac egzegezy zadnego z istniejacych poematow