Re: [WINNT] nie dziala msinfo32.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nie dziala msinfo32.exe
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Wed, 9 Oct 2013 05:55:48 +0200
Piotr Palusiński in news:5254c996$0$21838$65785112@news.neostrada.pl
[...............]
tak btw, w Twym *reg jest:
-------------------------
1.
@="C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\HelpCtr.exe\\2"
u mnie plik helpctr.exe jest tylko tutaj
C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\helpctr.exe
2.
@="C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\msinfo.dll"
- u mnie msinfo.dll jest tylko tutaj
C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\msinfo.dll
A fizycznie sa tam te pliki? - sprawdź scieżki i popraw w razie błędu.

??  tzn gdzie? tam, gdzie  wpisales w reg, ze maja byc, to ich nie ma.
            przeciez napisalem: np. w Twym *.reg jest:
C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\msinfo.dll,
              czyli oczekujesz, ze msinfo.dll bedzie w:
C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries
              a umnie jest w
C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\

itd.

"sprawdz sciezki..." - golym okiem widze, ze sprawy sa rozjechane.
"popraw w razie bledu" - mam wpisac/zmienic w reg sciezki zgodnie z tym, co jest u mnie? czy raczej pliki przeniesc. Skad wiadomo,ze raczej nie powinno byc takie polozenie plikow jak w reg, niz u mnie w rzeczywistosci jest.