Re: [WINNT] nie dziala msinfo32.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nie dziala msinfo32.exe
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 09 Oct 2013 23:41:10 +0200
W dniu 2013-10-09 13:22, 1634Racine pisze:
artiun in news:5254a77e$1$2185$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 2013-10-09 01:43, 1634Racine pisze:
a tam - bawisz, nie przesadzaj. Po prostu nie siedze na nim jak kolek
w plocie.
Mylisz się, też mam modowany XP. Od dawna.
I w Win'ach mam go w 7 w system32. Patrzę na mapowany dysk od W7 na XP z
VirtualBox'a. W XP tam gdzie podałem. Bezpośrednio z CMD się nie odpala
:) -  wycięte ścieżki PATH (u mnie). Po uruchomieniu usługi idzie.
Wcześniej miałeś do przepisania procedurę instalacji usługi na nowo. Nie
Użyłeś. Stwierdziłeś, że nie można zamknąć usługi (tej której nie było -
i  dobrze). Wykonałeś całość?

mam swietnie (!) spisujacy sie CapsLock State Twego autorstwa :), ale gdybys
zechcial tak samo swietnie napisac to, co wyzej, lecz po polsku, z jakas
ciagloscia logiczna w zdaniach... to zapewne bym zrozumial.Bo poki co, to
nawet nie jestem pewien,czy to odpowiedz na moj post.
jak mam to przepisać, to są konkrety. Ja rozumiem co napisałem. W skrótach, które sam powinieneś zrozumieć. Sorry kicia łazi mi po klaw.

--
Artur
0 weeks 2 days 2 hours 52 minutes 46 seconds and 922 milliseconds.