Re: [WINNT] Poprawki dla Win XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poprawki dla Win XP
From: "Bies" <galapagos21@gazeta.pl>
Date: Thu, 10 Oct 2013 10:40:54 +0200
U¿ytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:l35n7a$gdn$1@node2.news.atman.pl...

> U¿ytkownik "Bies" napisa³
>
> Mnie równie¿ "to" dopad³o.
> Po ukazaniu siê tarczki sygnalizuj±cej nowe aktualizacje do pobrania,
> zaakceptowa³em propozycjê.
> Tarczka znik³a, nie pojawi³a siê niestety informacja o pobieraniu.
> Za to proces svchost.exe zaj±³ ca³± moc procesora i komputer opornie
> reagowa³ na jakiekolwiek polecenia. Odczeka³em kilka minut, nie by³o
> poprawy, wiêc zrestartowa³em system i wy³±czy³em aktualizacje
> automatyczne.
> Rozpocz±³em poszukiwania rozwi±zania.
> [...]
Poradzi³em sobie trochê wcze¶niej, po przywróceniu komputera do stanu przed
poprawkami, instalowa³em pojedyñczo, co zajê³o kilka godzin (16 poprawek.
chocia¿ wcze¶niej instalowa³em po 3) i pod koniec przesz³o mu samo.
Przy okazji zauwa¿y³em, ¿e w katalogu system32 wyst±pi³a do¶æ dziwna
replikacja niektórych plików np. wuadt.exe(2)..., do wuadt.exe(11) i
niektórych ikon i to wymaga³o ich usuniêcia. Dlatego by³ ten ba³agan w
panelu sterowania.
Problemy stworzy³y poprawki do Net Framework, ale od pewnego czasu taki ju¿
ich urok.

Dziêki

Bies