Re: [WINNT] Poprawki dla Win XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poprawki dla Win XP
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 10 Oct 2013 10:06:40 +0200
U¿ytkownik "Bies" napisa³
> Dzisiejsze aktualizacje MS dla Win XP wy³o¿y³o mój komputer, ......

Mnie równie¿ "to" dopad³o.
Po ukazaniu siê tarczki sygnalizuj±cej nowe aktualizacje do pobrania,
zaakceptowa³em propozycjê.
Tarczka znik³a, nie pojawi³a siê niestety informacja o pobieraniu.
Za to proces svchost.exe zaj±³ ca³± moc procesora i komputer opornie
reagowa³ na jakiekolwiek polecenia. Odczeka³em kilka minut, nie by³o
poprawy, wiêc zrestartowa³em system i wy³±czy³em aktualizacje automatyczne.
Rozpocz±³em poszukiwania rozwi±zania.
Dla systemu XP SP2 by³o sporo informacji. Natomiast dla mnie (XP SP3)
znalaz³em tylko to:
http://blog.predictor.org.pl/2013/09/22/xp-i-100-uzycia-cpu-przez-svchost-exe/
Mimo wykonania zalecanych czynno¶ci nie uda³o mi siê pobraæ aktualizacji.
Równie¿ próby pobrania aktualizacji bezpo¶rednio ze strony MS by³y
bezskuteczne.
Poszukiwanie aktualizacji do pobrania trwa³o "wiecznie".
Mo¿liwe, ¿e porada zamieszczona pod podanym wcze¶niej linkiem u Ciebie
bêdzie skuteczna, bo ka¿da maszyna ma swoje grymasy.
Ja na razie wy³±czy³em aktualizacje i dalej poszukujê rozwi±zania. Podobno
czasami wystarczy kilka dni poczekaæ...
mk