Re: [WINNT] Internet Explorer 10 przestał odtwarzać dźwięk. Pomóżcie!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Internet Explorer 10 przestał odtwarzać dźwięk. Pomóżcie!
From: Ricardo Lopez <lricardo1978@gmail.com>
Date: Sat, 5 Oct 2013 13:59:04 -0700 (PDT)
Dzięki, Piotrze, za szybka odpowiedź i chęć pomocy!

Oczywiście skorzystałem z Twojego linku i dźwięk jest OK.

Postanowiłem zainstalować Chrome i... pojawił się dźwięk na Youtube w
przeglądarce Chrome. IE oraz Firefox milczyą jak zaklęte.
Pomyślałem, że będę sie trzymał Chrome i jakoś przeżyję ale niestety okazuje
się, że niektóre filmiki wciąż chodzą bez dźwięku również pod Chrome.
Dla przykładu:

1. http://www.youtube.com/watch?v=GDS7i9m4geo
Chrome: OK, IE: zonk, Firefox: zonk.

2. Co jeszcze ciekawsze, pod Chrome videoklip "Aquaprofit-Polgar Chess Festival
2013" oglądany ze strony:
http://chessbase.com/Home/TabId/211/PostId/4011399/kasparov-at-the-aquaprofit-polgar-chess-festival-041013.aspx
 (trzeba przeskrolować do połowy strony) odtwarza się bez dźwięku. Kiedy kliknę
w ikonkę Watch on YouTube.com w prawym dolnym rogu, klip otwiera się w nowej
zakładce w witrynie YouTube:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3MzNe1f-5_o i dźwięk
jest OK! Pod IE i Firefox całkowita klapa :(

Przeinstalowałem Adobe Flash - bez rezultatu.

Zainstalowałem RealPlayer - stacje radiowe grają OK, wideo odtwarza sie bez
dźwięku.

Zaczynam podejrzewać jakiś nietypowy konflikt sterowników audio. Może to
NVIDIA? Wydaje mi się, że instalowałem jakąś aktualizację NVIDIA i niedługo
potem pojawił się problem z dźwiękiem. Dziewicza konfiguracja kompa odtwarzała
dźwięk pod IE bez problemu.
W Menadżerze Urządzeń - opcja Kontrolery Dźwięku, Wideo i Gier widzę:
NVIDIA High Definition Audio
Realtek High Definition Audio

Tracę cierpliwość. Chyba zaoram dysk i zacznę stawiać system od zera.
Dostałem razem z kompem dysk Della "Reinstallation DVD Windows 7 Professional
SP1 64-Bit" więc powinienem chyba sobie poradzić...

Nie wiem tylko czy nie ma jakiegoś trickuw układzie partycji?
Wygląda na to (Zarządzanie dyskami), że mam 2 dyski fizyczne SSD 256 GB z 3
partycjami (Partycja OEM 39MB; Recovery 18 GB; System C: 220 GB) oraz dysk HDD
na dane (3 TB)

Czy powinienem sformatować dysk SDD i usunąć partycję OEM i Recovery? A może
jednak nie, bo skąd wezmę sterowniki Della. Ręczne ściąganie wszystkiego z netu
może być problematyczne...

Dzięki z góry za komentarz i wszelką pomoc. Pozdrawiam grupę!

Rychu