Re: [WINNT] Internet Explorer 10 przestał odtwarzać dźwięk. Pomóżcie!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Internet Explorer 10 przestał odtwarzać dźwięk. Pomóżcie!
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 5 Oct 2013 12:38:25 +0000 (UTC)
Ricardo Lopez <lricardo1978@gmail.com> wrote:
> [...]

> Porobiłem zalecane updaty (Windows Update, NVIDIA, chyba też coś od
> Della, i... wczoraj zauważyłem, że nie mam dźwięku w IE kiedy chcę
> obejrzeć filmik na Youtube czy innym serwisie. Dźwięki systemowe są
> OK, podobnie bez problemu odtwarzam muzę z Windows Media Player.
> Zainstalowałem najświeższą wtykę Adobe Flash i Java (chociaż dziwi
> mnie trochę, że widnieją w systemie jako wersje 32-bitowe - czy tak ma
> być?). Niestety bez efektu...

> 1. Jak ugryźć ten problem? Przymierzam się do instalacji całej masy
> oprogramowania i wszelkich konfiguracji, a tu na starcie taki zonk.

Sprawdź w mikserze dźwięku czy nie masz po prostu wyciszonego Internet
Explorera. Ewentualnie sprawdź czy jest dźwięk poza flashem np. tutaj[1]

> [...]
> Niestety moje stare i wypróbowane narzędzia typu Norton Ghost 2003 (CD
> z obsługa SATA) czy Terabyte BootIt Next Generation mają problem z
> zobaczeniem partycji nie systemowej. Dostałem kompa z dyskiem (czy też
> dyskami?!) SSD (256 GB) HDD (2 TB). Czy to dwa oddzielne dyski czy
> jakiś dysk hybrydowy?! W BIOSie mam ustawiony tryb AHCI - może to
> sprawia, że ww. narzędzia mają problem? Z tego co wiem, nie mogą
> zmienić na tym etapie ustawienia na IDE bo mi Windows nie wstanie i
> podobno system straci na wydajności?

> 3. Czym robić kopie systemu w tej konfiguracji?

Podaj model komputera bo bez tego trudno powiedzieć jak jest
skonfigurowany. Narzędzie musi obsługiwać dyski GPT. Wypróbuj BootIt
Bare Metal albo Image for Windows.

> 4. Czy mój ukochany Total Commander w wersji 7 pociągnie na tym systemie, czy
> lepiej szukać czegoś nowego?

Przecież jest wersja 8.01 zarówno 32 i 64 bitowa i upgrade nie jest
kłopotliwy. Masz jakiś powód trzymania się tak starej wersji?

1. http://ie.microsoft.com/testdrive/Graphics/VideoFormatSupport/Default.html
--
Piotr Borkowski