Re: [WINNT] Jak DODAĆ wtyczkę Adobe Flash Player?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak DODAĆ wtyczkę Adobe Flash Player?
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sat, 28 Sep 2013 14:30:27 +0200

W dniu 2013-09-28 14:20, Leszek A. napisał/a:
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_11_8_800_168.dll
To nie jest plik instalacyjny wtyczki.
Tak mi się wydawało, o czym dalej napisałem.

2. Wyczyść rejestr
Nie będę robił czyszczenia rejestru.

Ok.
Twój komputer.
Twój problem.
Twój bałagan i śmietnik w Twoim rejestrze systemowym.
Twoja decyzja, masz do niej niepodważalne prawo.

W podany przez Ciebie sposób instaluje się rozszerzenia a nie wtyczki.
Wtyczki są instalowane przez inne programy.
YouTube przy próbie odtworzenia filmu napisało, że brak WTYCZKI
Adobe Flash Player.

I komunikat jest prawidłowy.
Wtyczka FlashPlayer dla przeglądarki jest instalowana przez instalator uruchamiany nie z poziomu przeglądarki w sposób, który chciałeś wymusić.
Stronę do pobrania instalatora podałem wcześniej.
Kolejność czynności podałem tez. Ale zawsze możesz zrobić "po swojemu"

--
Czarek