Re: [WINNT] Jak DODAĆ wtyczkę Adobe Flash Player?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak DODAĆ wtyczkę Adobe Flash Player?
From: "Leszek A." <Leszek@A.com>
Date: Sat, 28 Sep 2013 09:11:52 +0200
Windows XP Pro SP3.    FF 23.0.1.
Wtyczki Adobe Flash Player nie ma na liście wtyczek,
(zniknęła po jakimś czyszczeniu dodatków w FF)
nie mogę więc skorzystać z aktualizacji.
Zainstalowałem ściągnięty plik z netu (wersja 11),
ale nie wiem gdzie jest wynik tej instalacji ani jak się
nazywa żeby go znaleźć w komputerze. Nie mogę więc
skorzystać z "zainstaluj dodatek z pliku ...".

U mnie flash Player ma swój katalog tu:
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash
Ale nie wiem co na to Firefox...

U mnie też jest taki katalog, ale po jego wskazaniu w
"zainstaluj dodatek z pliku ..." żaden plik nie został
automatycznie wybrany.
Próbowałem z tymi z rozszerzeniem .exe, ale nie udało się.

Przy okazji, jakie rozszerzenie mają wtyczki, czyli jakie
pliki nadają się do zainstalowania jako wtyczka?

Leszek