Re: [WINNT] Jak DODAĆ wtyczkę Adobe Flash Player?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak DODAĆ wtyczkę Adobe Flash Player?
From: "Leszek A." <Leszek@A.com>
Date: Sat, 28 Sep 2013 15:50:46 +0200
1. Odinstaluj wszystko z systemu związane z flashem
Pomocne jest to:
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
Zrobiłem wg powyższego.

2. Wyczyść rejestr, pliki tymczasowe i wszelkie zbędne śmieci z systemu.
Nie wyczyściłem.

3. Pobierz instalator flash ze strony http://get.adobe.com/pl/flashplayer/
a nie z "neta"
Pobrałem install_flashplayer 11x32_mssd_aaa_ah.exe z podanej wyżej strony.

4. Zainstaluj przy *wyłączonych* wszelkich przeglądarkach internetowych.
Tak zainstalowałem.

I co dalej? Jak na razie nic się nie zmieniło.

W Dodatkach FireFoxa Adobe Flash Playera w ogóle nie ma, ani włączonego,
ani wyłączonego, ani aktualnego, ani nieaktualnego.

YouTube przy próbie odtworzenia filmu jak pisał, tak pisze, że:

Ta wtyczka jest wyłączona
Zarządzaj wtyczkami
i zaraz potem:

Do odtwarzania filmów jest potrzebny Adobe Flash Player
Pobierz najnowszy odtwarzacz Flash Player
z tym, że od kliknięcia na powyższą linię i ściągnięcia
Flash Playera z podanego linku dzisiaj zacząłem,
co opisałem w newsie otwierającym ten wątek.

Pozdrawiam Leszek