Re: [WINNT] Jak szyfrować pocztę?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak szyfrować pocztę?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 25 Sep 2013 15:09:50 +0200

Użytkownik "JDX" <jdx@onet.pl> napisał w wiadomości news:5242b78c$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
już nie pamiętam szczegółów, ale się rozpłakali, że nie umieją odczytać
i musiałem powtarzać w "powszechnie znanym formacie"...
Ale przecież sam jesteś sobie winien ponieważ wykazałeś się kompletnym
brakiem wyobraźni (tak jak owa panienka) wysyłając jakieś dziwactwa
zamiast użyć "powszechnie znanego formatu". :-D

No! :)
Albowiem to było coś w stylu różnicy między formatem MS-Word, a OpenOffice-Writer :P :)) A może nawet dokładnie to? Ale prawda, że nie wysłałem w Jedynym|Jedynie Słusznym Formacie :))
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa! :)))

Co do tematu to do takich "jednorazowych" zastosowań 7-zip powinien być
OK. A hasło do pliku podać odbiorcy telefonicznie.

Możliwości jest multum, 7-zip, RAR, ZIP, TAR, GZip, TGZ, z wyjątkiem pierwszej dwójki wbudowane w Total Commander.
A telefonicznie... a jak Zły czai się i podsłuchuje? :))

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.