Re: [WINNT] Jak szyfrować pocztę?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak szyfrować pocztę?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Wed, 25 Sep 2013 12:14:29 +0200
On 2013-09-25 07:43, ACMM-033 wrote:
[...]
> Z tym ostrożnie, dla panienek (ale nie tylko dla nich) :P przy kompie
> kłopotem, barierą nie do przebycia, bywa format pliku, którego używają
> już wszyscy, poza danym biurem, kiedyś gdzieś wysłałem coś w formacie...
> już nie pamiętam szczegółów, ale się rozpłakali, że nie umieją odczytać
> i musiałem powtarzać w "powszechnie znanym formacie"...
Ale przecież sam jesteś sobie winien ponieważ wykazałeś się kompletnym
brakiem wyobraźni (tak jak owa panienka) wysyłając jakieś dziwactwa
zamiast użyć "powszechnie znanego formatu". :-D

Co do tematu to do takich "jednorazowych" zastosowań 7-zip powinien być
OK. A hasło do pliku podać odbiorcy telefonicznie.