[WINNT] Linki MAILTO i mnostwo procesow IE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Linki MAILTO i mnostwo procesow IE
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Sun, 15 Sep 2013 18:49:04 +0200
Witam

Mam od dosc dawna problem, ktory omijalem (ignorowalem), ale mnie dzis tak
wkurwil, ze trzymajcie mnie bo udusze Ballmera ;-)
Mam Windows 7 x64.
Gdy nieopatrznie klikne na link prowadzacy do maila (mailto:) to system
otwiera mi jeden po drugim ze 150-200 Internet Explorerow i kazdy albo sypie
komunikatem:

"Nie można wykonać tej operacji, ponieważ domyślny klient poczty
elektronicznej nie jest prawidłowo zainstalowany"

albo sie zawiesza i wywala. Cala ta akcja tak zamula kompa, ze wychodze z
tego przez kwadrans, dzis miarka sie przebrala.
Jako klienta poczty mam zainstalowanego The Bata. Jest on teoretycznie
prawidlowo zarejestrowany w systemie:

http://snap.ashampoo.com/AeUVmaMZ

Co jest grane? Czemu tak sie dzieje? Jak to scierwo naprawic?
Prosze o pomoc.

--
pozdro
R.e.m.e.K