Re: [WINNT] Problem po naprawie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem po naprawie systemu
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 15 Sep 2013 20:43:20 +0200

Użytkownik "Bartosz" <Bar@Tosz.pl> napisał w wiadomości news:5235ef2e$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
Kluczem do rozwiązania jest chyba pojawiający się komunikat:
"Wymagany klucz wyszukiwania nie został odnaleziony w żadnym
aktywnym kontekście aktywacji"
Szukałem w Google, ale tam chodziło o problemy z IE, z którego
ja wcale nie korzystam.

Czy ktoś wie co powinienem zrobić?

Masz IE6, zainstaluj IE8. Miałem to samo, nie tylko przy korzystaniu z IE, ale też np. przy windows update. Uwaga, możesz (nie musisz!) mieć problem z zamulaniem systemu, gdy IE otworzy więcej, niż jedną zakładkę... Ale spróbuj, dasz radę ściągnąć IE8 mimo to, np. stąd:
http://download.microsoft.com/download/2/0/C/20C9DC22-2E3E-4B3C-AC23-11C6A4E3E592/IE8-WindowsXP-x86-PLK.exe
Jest to bezpośredni link do pliku, przed chwilką sprawdzałem, działa.
Zainstaluj. Jak będzie pytał o akceleratory, to daj "wyłącz wszystkie" (z trzech opcji zaznaczasz tę na dole). Pozwól na pobranie poprawek. Nie musisz potem z niego korzystać, ale koniecznie miej zainstalowany najnowszy. PS - Popraw styl pisania - nie trzeba, nie należy, bez ważnego powodu, powtarzać informacji przed chwilą już podanej. W kolejnych postach powtarzasz, dopisując po zdaniu...
Powodzenia.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.