Re: [WINNT] net use /delete - a zajętość przez "proces"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] net use /delete - a zajętość przez "proces"
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 13 Sep 2013 21:39:00 +0200
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Witam
Taki oto problem.
Pisze sobie skrypt .bat, jest mapowanie udziału sieciowego jako dysk, potem kopiowanie plików na inny udział sieciowy i na końcu zwalniam zasób sieciowy przez "net use X: /delete /Y" No i jest problem. Wystarczy wejść podczas tego kopiowania eksploratorem w tego X aby obejrzeć zawartość i wyjść z niego zamykając go potem całkiem aby było niemożliwym usunięcie tego udziału przez tą komendę. Wywala komunikat że inny proces używa tego zasobu i kupa. Z eksploratora mogę prawoklikiem, potwierdzam że chcę usunąć mimo wszystko i już.
Jak to zrobić aby skrypt to wyciął bez względu na wszystko?

Wklej źródło skryptu oraz dokładny komunikat błędu.

O kurde, dopiero po 22-gim tam będę. W domu nie mam co mapować żeby błąd zacytować, fragment:

net use Y: \\192.168.20.123\Folder_A
if NOT %errorlevel% == 0 goto END
move /Y Y:\pliki\*.* T:\kopia\

:END
net use Y: /delete /yes

W każdym razie zwykły plik wsadowy, mapuje dysk, kopiuje stąd pliki gdzie indziej i odmapowuje. Mogę to wpisać "z palca" w cmd i jest dokładnie taki sam efekt. Działa idealnie za każdym razem... ale tylko i wyłącznie do momentu kiedy nie wejdę eksploratorem do za-mapowanego udziału w trakcie kopiowania plików. Nie jest w stanie wtedy skasować udziału komendą [net use Y: /delete /yes]. W treści idzie to jakoś tak, że urządzenie jest zajęte przez aktywny proces, aby dowiedzieć się więcej wpisz komendę help z 4 cyfrowym kodem błędu.

Rozumiem jakby się położyło gdy byłem w tym katalogu, ale dostaje komunikat że nie może być usunięte ponieważ jest zajęte przez inny proces gdy z niego wyjdę i zamknę eksploratora. W eksploratorze usunięcie udziału prawoklikiem to najpierw komunikat, że jest używany i czy na pewno.
Zapomniałem dopisać, że to Windows XP.
Mam tam fragmencik też z powershell (kopiowanie plików po drzewie podkatalogów) to może nim jakoś mapować i usuwać dysk?

--
Irokez