Re: [WINNT] GroupOffice jako domyślny klient poczty - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GroupOffice jako domyślny klient poczty - problem
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 06 Sep 2013 23:47:44 +0200
W dniu 2013-09-03 08:43, pigobocian pisze:
Witam.
Czy mógłbym prosić o podpowiedź.
WinXP + SP3 + Chrome lub Firefox + GroupOffice na Debian'ie.

Mam działający GroupOffice, w konfiguracji poczty GO można pobrać plik
Group-Office_email.reg po jego zarejestrowaniu GO staje się domyślnym
klientem poczty. W opcjach internetowych ustawia się poprawnie w zakładce
programy.
Tyle, że to nie działa. Ale co ciekawe, jeśli polecenie które widać w treści
pliku reg wyda się w wierszu poleceń to przeglądarka z edycją nowej wiadomości
w GO otwiera się poprawnie.
Google mi nie wile powiedziało, w faq GroupOffice jest tylko jak to
zainstalować i nie ma info o jakichkolwiek możliwych problemach.
Poniżej treść pliku reg:

Nie wiem, w którym momencie. Ale te adresy na dole są lokalne!
http://192.168.0.5
tak:
http://192.168.0.1
http://192.168.1.1
możesz się dostać na router (własny) - pewnie admin/admin

Dziś robiłem neostradę, spawdź czy wg instrukcji.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Group-Office]
@="Group-Office"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Group-Office\Protocols]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Group-Office\Protocols\mailto]
"URL Protocol"=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Group-Office\Protocols\mailto\shell]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Group-Office\Protocols\mailto\shell\open]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Group-Office\Protocols\mailto\shell\open\command]
@="rundll32.exe url.dll,FileProtocolHandler
http://192.168.0.5/groupoffice/index.php?r=email/message/mailto&mailto=%1";

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail]
@="Group-Office"

[HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open\command]
@="rundll32.exe url.dll,FileProtocolHandler
http://192.168.0.5/groupoffice/index.php?r=email/message/mailto&mailto=%1";

Jarosław Ostrowski.

--
Artur
0 weeks 0 days 8 hours 37 minutes 24 seconds and 132 milliseconds.