[WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 02 Sep 2013 21:35:08 +0200
Witam.

Pacjent to Windows 7 z jego pocztą. Do kompletu jest sobie kombajn skanująco-drukujący Samsunga.

Teraz tak. Skanuję dokument, opcja zeskanuj i wyślij emailem.
Skanuje, otwiera się nowy mail i zeskanowany dokument wskakuje jako... no właśnie co to jest za ramka? Otwiera się logowanie do Windows Live Poczta (no przecież ją uruchomiłem, więc to tak jakbym musiał włożyć klucz do otwartych drzwi aby wejść) a obrazek nie jest załącznikiem tylko jest niewiadomojakimś albumem niewiadomogdzie i niewiadomodlaczego. Oczywiście kliknięcie anuluj logowanie i wyślij powoduje niemożliwość wysłania tej poczty oraz jakiejkolwiek następnej stworzonej bo się poczta wykłada na pierwszym takim majlu. Zauważyłem, że to samo jest jak się w katalogu ze zdjęciami chce wysłać fotkę emajlem. Totalny zgon poczty bo trzeba się logować na gmajla (?). Dobrze podejrzewam, że odbiorca również musiałby gdzieś zakładać konta na świterach/gejbokach/naszejklasie i mieć paszport Polsatu aby to odebrać? (nie używam tej poczty).

Ponieważ nie jest to zaawansowany programistycznie user, chcę aby to działało jak na jego starym komputerze wyposażonym w "ludzki" Windows XP z Outlook Express.

Bardzo proszę więc o poradę jak wyłączyć permanentnie, jakimkolwiek nawet najbardziej sadystycznym sposobem, ten mikrosoftowski szrot "Windows Live Poczta" aby zeskanowanie dokumentu, wciśnięcie wyślij emajlem skutkowało załączeniem go do poczty jako najnormalniejszy na świecie załącznik. Dla ułatwienia dodam że z usług Windows Live zostały odinstalowane wszystkie możliwe śmiecie łącznie z Writerem i na liście zainstalowanych widnieje tylko i wyłącznie ta poczta.

Serdecznie pozdrawiam

--
Irokez