Re: [WINNT] [OT] Usuwanie w Total Commanderze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Usuwanie w Total Commanderze
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Wed, 28 Aug 2013 11:24:55 +0200
W dniu 2013-08-27 17:32, Piotr Palusiński pisze:
In news:kvhvc3$bs1$1@opal.futuro.pl,
*GAD Zombie* <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> typed:

Kiedyś miałem tam wyłączone UAC i tego drugiego pytania nie było.
Chciałbym jednak zostawić UAC, ale pozbyć się tych dwóch pytań. Skoro TC
spytał, to niech system już nie pyta.

Wejdz w ustawienia TC, Opcja Kopiuj/Usuń, przejdź na dól do "Opcje
ogólne - Kopiowanie-usuwanie", zaznacz dwa okienka na dole, zapisz
ustawienia.
Teraz TC nie bedzie Cie pytał o pozwolenie na kasowanie ;-)

Co prawda wolałem właśnie, żeby zostało usuwanie i pytanie z TC, a to pytanie z systemu, żeby się nie pojawiało, dlatego o to spytałem. Jak inaczej się nie da, to niech będzie w ten sposób. Przynajmniej pytanie jest jedno.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/