Re: [WINNT] program do OCR [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] program do OCR [cross]
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Mon, 19 Aug 2013 23:35:00 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie rs
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> tak. co prawda nie teraz, ale kilka lat temu kiedy wybierałem soft do
> innego projektu. działał znacznie gorzej niż OmniPage, na który wtedy
> padło. sądzisz, FineReader może być obecnie lepszy, pod interesującym
> mnie względem, od OmniPage? <rs>

Według mnie FineReader bardzo dobrze się rozwija.
Mam doświadczenie tylko w zakresie dość prostych układów dokumentów,
a przy takich właśnie to FR "wymiata".

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/