[WINNT] program do OCR [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] program do OCR [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 19 Aug 2013 11:57:47 -0400
poszukuje programu do OCR, który poradzi sobie z ciężko sformatowanym tekstem, dwie, trzy kolumny, sporo wykresów (nie muszą być ocerowane) albo żeby było jak najmniej pracy przy reperacji layautu. próbowałem wytresować Omni Page 18, który w przypadkach mniej skomplikowanego składu daje sobie świetnie rade, ale z obecnym materiałem sobie nijak nie daje. jakieś sugestie? może być płatny, ale żeby był naprawdę dobry pod tym względem. z góry dzięki. <rs>