Re: [WINNT] program do OCR [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] program do OCR [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 19 Aug 2013 13:38:28 -0400
On 8/19/2013 1:16 PM, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Mon, 19 Aug 2013 11:57:47 -0400, rs napisał(a):

poszukuje programu do OCR, który poradzi sobie z ciężko sformatowanym
tekstem, dwie, trzy kolumny, sporo wykresów (nie muszą być ocerowane)
albo żeby było jak najmniej pracy przy reperacji layautu. próbowałem
wytresować Omni Page 18, który w przypadkach mniej skomplikowanego
składu daje sobie świetnie rade, ale z obecnym materiałem sobie nijak
nie daje. jakieś sugestie? może być płatny, ale żeby był naprawdę dobry
pod tym względem. z góry dzięki. <rs>

ABBYY FineReader przetestowano? :)

tak. co prawda nie teraz, ale kilka lat temu kiedy wybierałem soft do innego projektu. działał znacznie gorzej niż OmniPage, na który wtedy padło. sądzisz, FineReader może być obecnie lepszy, pod interesującym mnie względem, od OmniPage? <rs>