Re: [WINNT] pytanie o 192 i 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pytanie o 192 i 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 15 Aug 2013 04:06:37 +0200
Dnia Fri, 19 Jul 2013 04:21:14 +0200, artiun napisał(a):

(ciach…)

> Nikt, 127 jest Twój. Zresztą to co wpiszesz w hosts będzie Twoje, na amen
> (wpisz onet i nigdy go już nie otworzysz). ALE na 127 sieci nie zrobisz, no
> chyba że do testów dla siebie.

Jesteś pewien, że nie mogę skonfigurować serwera DHCP, by komputerom w sieci
nadawał adresy z puli 127.0.0.X? I że ta sieć będzie jak najbardziej
działać?

> Taki apache może działać, można go testować w
> całym zakresie 127.0.0.x (virtual hosts). Dopisujesz w pliku hosts i ok.
>
> \WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
>
> Nie wiem czy mnie sprawdzasz, czy tylko dopytujesz.

Gdzieżbym śmiał takiego dzińdziniera sprawdzać…

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]